O zi de tot cacatul

Ziua de ieri a fost cu adevarat „incredibila”. A fost cred cea mai proasta zi, nu tin multe sa fi avut o zi mai urata si chiar m-am straduit. A inceput ok dar pe la 10 cand am dat de securistul nebun, a ineput sa se duca ziua dracu. Dupa monologul de injuraturi al babalacului am simtit nevoia sa ma calmez asa ca am dat o tura de oras.

Condusul ma calmeaza, asta daca nu dau de dobitoci. Totul bine si frumos, m-am calmat si deja eram mai relaxat asa ca am decis sa ma intorc la birou. Eram deshidratat efectiv, si vroiam sa ajung cat mai repede sa beau si eu un pahar de apa si sa stau la racoare.

Dar cum ziua era de cacat deja trebuia sa se mai intample ceva.

Stateam la rand in giratoriul de la Mihai Viteazu iar dupa ce am dat prioritate de stanga am vrut sa intru in sens, numai ca un tembel venind pe alta banda, din spate, s-a bagat in fata mea iar eu am franat brusc. In spatele meu era un taxi care nu a mai apucat sa franeze la timp si m-a pupat.

Nu avea viteaza asa ca „pupicul” nu a fost intens. Eu m-am ales doar cu o zgarietura usoara pe spoilerul din spate iar taximetristiul cu suportul la numar crapat. Eu nu am avut nici o pretentie, ne-am dat mana si am plecat.

Au mai fost ceva certuri la telefon, program dat peste cap, oboseala pana peste cap, stres una peste alta o zi de tot cacatul.

Pe twitter cand am ajuns la birou

Singurul lucru bun a fost o partida de paintball.

P.S.

Valik nu te-am tradat.

One response to this post.

  1. […] « Lectie de viata – What you give a Woman O zi de tot cacatul […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

