I has a bucket

Mai tata, ce dracu arunca romanii? La ce ma refer? Pai in magazinul in care eram eu intra un mos cu galeata de gunoi in mana nu stiu daca a trecut pe la tomberon sau nu cert e ca vanzatoarea din fata mea a inceput sa se albeasca la fata si nu mai stia pe ce sa puna mana.

In incercarea de a scapa mai repede de mirosul ala, vanzatoarea nici nu mai asteapta sa ma trag la o parte, se ridica pe varfuri sa ma depaseasca in inaltime si il intreaba pe mos ce vrea. Dar surpriza mosul o ignora, merge incet, tacticos, cu privirea sus pana langa casa de marcat fara sa se fereasca ca eu sa pot scapa.

Pana la urma ce vroia mosul?

„-Nu va suparati domnisoara dar am pofta de ceva dulce.” Aici am reusit eu sa scap, mai departe nu stiu ce s-a intamplat.

Credeam ca o sa explodez de draci si ca o sa mi se faca rau de la miros, acum dupa ce mi-am revenit si respir iar normal nu pot sa nu ma gandesc: Cine pula mea ar fura o galeata de gunoi? Mai ales una care putea in halul ala, sau galeata aia era trendy si eu nu mi-am dat seama. Cert e ca mosului ii era frica sa nu ramana fara ea.

walrus_bucket

sursa imagine ihasabucket.com

Lasă un răspuns

