Handicapul de a fi blonda

Azi am avut treaba la BRD-ul de pe Mihai Viteazu, problema a fost ca am ajuns numai in jurul orei 3, deci iadul de pe pamant. Intru de pe Nicolae Iorga si merg inspre Calea Dumbravii cu speranta ca o sa gasesc un loc de parcare cat mai aproape de BRD. Nu speram chiar in fata usii dar cat de cat.

Fac tot bulevardul, dar nici un loc liber,exceptandul pe cel rezervat persoanelor cu handicap. Intorc in giratoriu de la Calea Dumbravii si merg pe cealalta parte poate am noroc,dar ghinion.

Dupa doua ture de genul asta gasesc loc de parcare exact in fata bancii, mana cereasca nu gluma. Am parcat foarte usor dat fiind ca locul de parcare rezervat persoanelor cu handicap era liber si exact in spatele locului meu. Nici nu puteam cere mai mult.

Intru in banca, imi rezolv problemele iar cand ies in spatele meu,pe locul rezervat persoanelor cu handicap, da sa parcheze un mertan gri, care se opreste la 3 cm de bara mea din spate. De la volan se da jos o blonda cu nasul prins peste cap de nada curului, care ignora semnul cu nonsalanta.

Va dati seama ca m-au durut mainile pana am reusit sa plec fara ca blonda sa apara. Dar persoanele cu handicap trebuie intelese.

L.E.

Dupa cum mi-a atras atentia Andreea vreau sa fac o precizare. Nu sunt misogin iar handicapul nu e culoarea parului. Ideea articolului a fost de a da o tenta amuzanta unei situatii reale. Si anume, ignorarea in totalitate a unor drepturi ale persoanelor cu handicap. Incepand cu locurile de parcare care sunt ocupate de cine apuca, contiunand cu rampele de acces si terminand cu taiera fondurilor, de catre Abramburica, pentru manualele scrise in alfabetul Braille pentru nevazatori.

12 responses to this post.

  1. Daca nu era blonda care era scuza? Era femeie , deci tot dracul ala e ! Sau daca era un burtos chel cu lant de aur la gat?

    Răspunde

    • @Andreea nu vreau sa iti faci parerea gresita, nu sunt genul care sa puna etichete si sa se bazeze pe stereotipuri. Ca sa iti dau un exemplu cea mai buna prietena a mea e o soferita incredibil de buna si culmea e blonda🙂
      Vina e toata a mea, nu am precizat,criticam atitudinea si nesmitire.
      L.E.
      apreciez modul in care mi-ai raspuns. Ultima oara cand am fost criticat mi-a fost umplut frigiderul cu carne🙂

      Răspunde

  2. Si eu apreciez ca ai raspuns comentariului meu. Eu nu te critic… stai linistit!

    Răspunde

  3. Hai ca ai fost dragut!🙂 M-ai facut sa zambesc! Si eu care credeam ca incepem sa ne certam… Damn!

    Răspunde

  4. Ma bucur ca inca mai exista oameni pacifisti. Si ca sa iti demonstrez ca nu esti singurul am facut mic gest. O sa-l descoperi singur!

    Răspunde

  5. Multumesc si eu🙂 Raman datoare!

    Răspunde

  6. Posted by noodle on Septembrie 11, 2009 at 7:12 am

    nush de ce nu ma mira fazele de genu… cred ca din cauza faptului ca sunt prea dese si am inceput sa le ignor… tre sa imi cumpar o cheie mai mare😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

