News flash

Stiti ca v-am spus acum o saptamana ca Sunt somer (freelancer) ei bine lucrurile nu mai stau asa acum. In luna septembrie stau intr-un concediu prelungit* iar de la 1 octombrie o sa incep un nou job.

Practic asta o sa fie primul meu job in adevaratul sens al cuvantului. Pentru cei care nu ma cunosc personal stati linistit nu sunt o loaza ci pana acum am avut norocul (sau ghinionul) sa fiu in pozitia de a face ceea ce am considerat eu ca e bine/necesar iar de acum in colo o sa fiu de partea cealalta a biroului.

Wish me luck!

* O sa fie cel mai lung concediu pe care l-am avut in ultimii 6 ani, mai exact primul concediu adevarat.

4 responses to this post.

  1. good luck omule! sa ne mai vedem cand vei avea din nou firma ta si ii fi plin de bani. pana atunci iti doresc viata de angajat cat mai usoara si cu cat mai multe zile de concediu, prime peste prime si ultime niciuna. hai pupation!

    Răspunde

  2. Nu pot decat sa iti urez succes si felicitari…MA bucur sa aflu ca lumea se mai si angajeaza in tara asta si nu mai aud de someri in randul persoanelor cu studii superioare (cunos destul de multe cazuri)…In zona noastra, in Iasi mai exact, e foarte greu de gasit un loc de munca in perioada asta de criza…Apropos…de ce nu iti mai deskizi firma in viata ta?…mai exact cu ce te-ai ocupat si ce n-a mers bine?

    Răspunde

    • @Roxana to you, am avut o firma de publicitate, impreuna cu inca doua persoane. Motivele pentru care nu au mers sunt multe, prefer sa nu dezvolt subiectul. Am avut si eu partea mea de vina.

      Răspunde

Lasă un răspuns

