Romania the land of idiots

Un post ce merita si trebuie citit
[…]

A intrat primul si, dupa 10 secunde a iesit afara: “Nu mi-au luat sange ca nu am buletinul la mine…”
A intrat al doilea si a iesit, la fel, dupa 10 secunde: “Nici mie nu au vrut sa-mi ia sange pentru ca am doar copie de buletin la mine…”
A intrat al treilea si, exact la fel, a iesit imediat: “Mie nu au vrut sa-mi ia sange pentru ca am buletin de Timisoara si nu de Deva…”
Nici al patrulea si al cincilea nu au avut noroc, ei tot de Timisoara avand buletinele.
Si nici ultimul nu a putut dona sange pentru ca s-a descoperit ca are tensiunea prea mare, lucru nefiresc de altfel cand ai un prieten pe moarte si te umpli de nervi pentru ca nu se poate dona sange pentru ca unii sunt din alt oras sau nu au buletinele la ei.

[…]
cititi tot articolul la Visurat

3 responses to this post.

  1. Posted by Alexandros on Septembrie 21, 2009 at 5:37 am

    traim in romania…..nu inteleg de ce ne mai miram😛

    Răspunde

  2. prostia guverneaza romania si nu avem ce face😐

    Răspunde

  3. e trist.avem ce face… trebuie doar sa ne gandim la asta si sa facem.

    Răspunde

Lasă un răspuns

