La multi ani!

Cui? Mie ce mama dracului nu am voie sa imi zic?

Partea buna pana la varsta asta e ca nu am primit surprize de genu:

Deci pot sa spun ca o duc bine🙂

P.S.

Pentru cei care nu isi aduc aminte anul trecut… here`s a reminder:

surse foto: aici si aici

11 responses to this post.

  1. Posted by bogdanic on Septembrie 24, 2009 at 6:38 am

    „Muti” ani! Sa fie!

    Răspunde

  2. Posted by Alexandros on Septembrie 24, 2009 at 9:30 am

    la multi ani omule! may the best of your past be the worst of your future!🙂

    Răspunde

  3. =)) cea mai adevarata amintire cu tine=)) La multi ani!!

    Răspunde

  4. Posted by niccolle on Septembrie 24, 2009 at 12:23 pm

    La Multi Ani dragostea mea !

    Răspunde

  5. La multi ani.

    Vai de mine dar ce bine aratam atuncea. Damn :)))

    Răspunde

  6. traine’ai sanatos!

    Răspunde

  7. rectificare dupa o carca de vreme: trai’ne’ai sanatos!

    Răspunde

Lasă un răspuns

