Saptamana fara masina: La banca

Saptamana asta am avut de alergat prin oras de mi-au sarit capacele, si cum am ramas fara masina toate drumurile trebuiau facute fie pe jos fie cu TURSIB-ul. Fiind inca in „concediu” finantele nu sunt punctul meu forte deci taxiul e scos din ecuatia asta.

Fac planul de bataie si incep peripietiile.

Incep cu banca.


Contul firmei e la o agentie BRD care si-a schimbat locatia in august fara sa anunte in prealabil si toate conturile au fost mutate la alta agentie. Iar saptamana asta, tot, fara sa anunte au mutat contractele, inclusiv al meu, la nou locatie. Dar vestea buna e ca, nu e nici o problema sa imi opereze ordinul de plata, trebuie doar sa primeasca specimenul de semnatura de la noua locatie. Sunt asigurat ca nu o sa dureze mult.

Dupa un timp in care o duduie se juca la fax si incerca sa trimta un cv, deci il tinea ocupat, imi pierd rabdarea.

„Nu va suparati, dar nu vreau sa fac o retragere, ci o plata la stat deci nu e nevoie de atata bataie de cap. Am buletinul, deci cu un telefon se poate verifica, am stampila firmei deci toate datele sunt la mine.”

Aparent e si mai important sa te verifice cand platesti taxe la stat de cat e sa retragi bani.

Specimenul de semnatura nu vine, eu turbez de nervi, dar zambesc in continuare. Pana la urma duduia suna la sediu si cere sa ii fiu descris, iar apoi semnatura.

Mi se vizeaza ordinul de plata, dar surpriza ajunge faxul cu specimenul exact cand sa am hratia in mana si incepe polemica. Tema de discutie, semnatura de pe ordin nu e cea din speciemn si trebuie sa imi fac alt speciemn de semnatura, incerc sa ii explic logic, sunt grabit semnatura e facuta in graba deci e normal sa fie diferita de cea de pe speciemn.

Iau o foaie goala, semnez o ia duduia si le analizaeaza, „Vedeti, asa se potrivesc” iau ordinul si plec. 45 de minute in banca fata de 5-10 in mod normal.

Efectiv turbat plec la Sanatate sa depun declaratiile, dar acolo o coada imensa, concluzia…”Sta dracu aici” asa ca plec la itm.

2 responses to this post.

  1. […] Myblueclick.com « Saptamana fara masina: La banca […]

    Răspunde

  2. Posted by Alexandros on Septembrie 25, 2009 at 1:11 pm

    romaniaaaaa 🙂 welcome 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

