Saptamana fara masina: Lumea e plina de nesimtiti

E al dracu de rau fara masina, mai ales cand ai de mers prin tot orasul. Cum spuneam mai dereveme, dupa ce am plecat de la Sanatate, unde mi-am bagat picioarele si am plecat, am ajuns la ITM. Aici liniste, o singura persoana in fata mea, asa ca incep sa imi scot actele de care e nevoie, pentru a nu deranja persoana din fata mea las putin spatiu intre noi.

Ce rost are sa ne calcam in picioare cand e atat de lejer?

Dar se pare ca sunt singurul care gandeste asa. Intra un „domn” suplu, la vreo 100kg, transiprat din cale afara si se infige intre mine si persoana din fata. Pe mine ma calca iar persoanei din fata ii da jos niste acte. Vad ca nu isi cere scuze ci is scoate declaratiile si incepe sa se uite cu insistenta la doamna din spatele ghiseului de parca ar vrea sa ii vizeze lui declaratiile in secunda aceea.

„Nu va suparati dar daca trecem peste faptul ca va-ti bagat in fata mea fara sa cereti voie puteti macar sa va cereti scuze ca ma-ti calcat si ca ati dat acele acte pe jos.”

Dar surpriza nu zice nimic se uita la noi doi de parca eram sclavi care au indraznit sa ii vorbeasca stapanului. Nu zice nimic si incepe sa analizee declaratiile. Mai exact se uita ca boul in calendar.

Eram mic cand am bagat la cutiuta vorba omului cu mintea odihnita* asa ca l-am ignorat dar am avut grija sa imi sterg pantofii pe umbrela grasutului.

Cu prostul sa nu te pui ca are mintea odihnita!

Pana la urma vede un ghiseu liber si sare in secunda doi acolo si iar ii da jos actele doamnei din fata mea. Si aici incepe show-ul.

„Auzi ma nesimtitule, unde te crezi,chiar nu vezi pe unde mergi?”

Asta s-o blocat si se uita mirat la doamna care il facea cu ou si otet. Intre timp imi sunt vizate si mie declaratiile asa ca pot urmarii show-ul.

Cea mai tare faza a fost cand s-a terminat show-ul. S-a bagat cineva la ghiseul unde vroia el sa is vizeze actele, eu am decis ca vreau sa mai aflu informatii de la doamna din spatele ghiseului asa ca „grasutul” nostru a ramas cu ochii in soare, neoane dar nu e important asta.

One response to this post.

  1. […] in Info. Tag-uri:autobuz, batarna, flegma, tursib. Scrieti un comentariu Ei bine am plecat de la itm si urmatoarea oprire a fost la somaj. Asta e distanta prea lunga de facut pe jos asa ca ma asez pe […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

