Saptamana fara masina: Tursibul si batranii

Ei bine, am plecat de la ITM si urmatoarea oprire a fost la somaj. Asta e distanta prea lunga de facut pe jos asa ca ma asez pe banca in statie si astept renumitul autobuz 17

sb43tsb-17-dr-1

Am crescut in orasul asta si traseul 17-lui il stiu de mic de asemenea stiu ca singura sansa de a prinde scaun e daca te urci din capete de linie asa ca stiam ca o sa stau in picioare.

Tin sa precizez ca au trecut ani de zile de cand nu am mai circulat cu autobuzul asta asa ca eram oarecum emotionat. Mai exact cred ca am mers cu un autobuz de 4-5 ori in ultimii 3 ani.

Am fost foarte placut surprins cand a ajuns exact la timp nici un minut in plus sau in minus. Am fost iarasi surprins sa vad cum majoritatea is composteaza biletul de curatenia din autobuz.

Spun surpins pentru ca in general citesc ca lumea se plange de aspectele astea. Oricum un lucru nu s-a schimbat de cand circulam eu pe ruta asta zilnic. Batranii, autobuzul e plin de persoane trecute de varsta a 3 a.

Langa mine pe un scaun o doamna care tusea din 2 in minute, iar partea nasola e ca facea asta fara sa duca mana sau o batista la gura. Dar asta nu era de ajuns, din cand in cand mai tragea cate o flegma pe gat. Nu va pot spune ca de sinistru era sunetul asta.

Daca asta nu a fost destul de scarbos, „doamna” a avut grija sa imi intoarca stomacul pe dos, mie si celor din jur. A fost ceea ce in filme se numeste „perfect star alignment”. Sa va exemplific:

In momentul in care tragea o flegma din gat, a inceput sa si tuseasca, soferul a luat o groapa si a franat brusc. Rezultatul: o flegma exact in parul doamnei ce statea in fata ei.

Abia a reusit femeia sa isi curete parul fara sa vomite. Batranica i-a dat un servetel si-a cerut scuze si a continuat sa tuseasca fara sa puna mana la gura.

Cand povestea de mai sus era in plina desfasurare imi dau seama ca autobuzul nu merge pe unde trebuia,mai exact pe unde stiam eu ca trebuie sa mearga. Si s-a dus, si dus… la mama dracu. In loc sa ma dau jos la 5 minute de somaj,am ajuns sa merg 25 de minute pe jos la ora 14, si fara pic de umbra.

Am ajuns transpirat iar cand stateam la coada o batrana a decis sa inchida geamul pentru ca e curent desi toti de pe coridor ne sufocam de caldura. Si cu asta am scapat, ca la sanatate merg dupa 25 ca sunt depuse pe net iar la vizat pot sa merg pana pe 30.

sursa foto

6 responses to this post.

  1. […] recente Saptamana fara masin… on Saptamana fara masina: Lumea e…ioneque on La multi ani!Alexandros on Saptamana fara […]

    Răspunde

  2. Super frumos si dragut gestul tau de a pune sursa unei foto care probabil ai cautat-o pe google images. Asta inseamna respectul reciproc in online !
    Felicitari !

    Răspunde

  3. […] un blogger din Sibiu a postat un articol utilizând fotografia autobuzului 17 (care are capătul la Cimitir), descărcată de pe […]

    Răspunde

  4. Salut!
    Vrei sa facem schimb de link-uri? Daca da, lasa-mi un comment ca sa stiu cum sa te trec. Pe mine poti sa ma treci Chirila Bogdan .Ms…
    sanatate…

    Răspunde

  5. […] Scrieti un comentariu Ieri am fost nevoit sa las masina acasa si sa ma reintorc la lucru cu faimosul autobuz 17 . Cum nu aveam orarul corect m-am intalnit cu autobuzul in drum spre statie. Am incercat marea cu […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

