Anunt de interes national

Dupa cum bine ati vazut de ceva vreme nu am mai postat nimic nou. Pentru cei care se pregatesc sa deschida sampania, nu m-am lasat si nici nu am murit. Doar m-am mutat intr-o locatie noua.

Astfel ca eu si Niccolle am trecut de la o garsoniera la un apartament cu doua camere. Ma gandesc ca va inchipuiti cum e si cu mutatul, nebunie mare, nu gluma. Dar toate asta s-au terminat de vre-o doua zile.

Si totusi, de ce nu postez nimic?

Simplu… dupa ce a stat 3 ore la coada, + 15 minute pe scaun, la RDS sa imi fac abonament la net, mai trebuie sa stau pana la 2, zic ei (4 zic vecinii),  saptamani pana vin sa imi instaleze net-ul. Deci tapa mare…

Pana atunci ma gasiti pe twitter cu update-uri ceva ma noi. Am net prin wireless de la 2 vecini care dispare dupa cum bate vantul sau se plimba ei prin casa. E moca asa ca nu o sa ma plang. Dar oeicum o iau razna.

Stiti cum e sa ai laptopul in fata si sa nu ai acces la net? Va spun eu CA DRACU! It sucks, sucks big time! Been there?

Sper sa ne auzim cat mai curand din varful patului.

sursa foto

4 responses to this post.

  1. Mda….astia de la RDS mincinosi rau …. mio mior zis k vin p la 2 ziua si au ajuns a 2-a zii la ora 18:00 …asa k 😐

    Răspunde

  2. Bravo, mai scrie si tu despre jquery 🙂 foarte tare lista de pluginuri 🙂

    Răspunde

  3. […] recente TazMan on Anunt de interes nationalCreveteL on Anunt de interes nationalioneque on La multi ani!ioneque on NU […]

    Răspunde

  4. […] Myblueclick.com « Anunt de interes national […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

