Nu mai iau net Moka!!!

Dupa cum bine stiti nu am net deci sunt pe jumatate mort. Ei bine norocul meu e ca in bloc sta un prieten asa ca in functie de pozitia din casa am net, foarte slab dar am. Nu ma plang ma multumesc macar cu atat.

Oricum azi am dat de un nou semnal de retea, la care nu am apucat sa ma conectez si nici nu o sa ma conectez de frica🙂

De ce? Watch this:

nu mai iei internet MOKA

Semnele de exclamare din nume m-au convis sa nu ma conectez la reteaua aia🙂. Dar daca isi muta routerul mai aproape de mine cred ca o sa ma razgandesc🙂

3 responses to this post.

  1. =)) deci e prea tare omu’!

    Răspunde

  2. Posted by Alexandros on Octombrie 24, 2009 at 10:12 am

    foarte tare :)))

    Răspunde

Lasă un răspuns

