VREAU NET!!!!!!

Citeam la Becks o lista cu lucruri, chestii de care el s-a saturat. Ei bine eu nu am o lista facuta acum, dar stiu un lucru cu care nu vreau sa ma obisnuiesc. NU VREAU SA MA OBISNUIESC FARA NET ACASA!!! Cu alte cuvinte vreau net acasa acum.

Am sunat la RDS, iar duduia care mi-a raspuns ma pus la punct foarte elegant, cu un articol din contract conform caruia termenul maxim pentru instalarea echipamentelor este de maxim 90 de zile.

Am vazut negru in fata ochilor, imi venea sa injur in draci si am inchis. Mi s-a urat o zi buna si trimis la adunat  papadii.

Acum astept.  Sper sa nu o iau razna!

One response to this post.

  1. Eu am stat 2 sapt fara net. A fost chiar bine🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

