La pitici va ofera

Aseara, Luci mi-a oferit un cont de oaspete pe acest blog minunat, pe care il iubeste mai mult decat pe prietena lui Niccolle (cred ca imi iau un picior in coaie). Si cum sunt un mic nemernic am sa  fac misto de Luci (nu te supara), adresandu-va urmatoarea intrebare:
„Daca Luci ii scalvul tau pentru o zi, ce l-ai pune sa faca ?”

4 responses to this post.

  1. […] La pitici va ofera « lucisavu lucisavu.wordpress.com/2009/11/02/la-pitici-va-ofera – view page – cached Posted by lapitici in Fun. Tag-uri:cont, intrebare, misto, nemernic, sclav. Scrieti un comentariu Aseara, Luci mi-a oferit un cont de oaspete pe acest blog minunat, pe care il iubeste mai mult decat… (Read more)Posted by lapitici in Fun. Tag-uri:cont, intrebare, misto, nemernic, sclav. Scrieti un comentariu Aseara, Luci mi-a oferit un cont de oaspete pe acest blog minunat, pe care il iubeste mai mult decat pe prietena lui Niccolle (cred ca imi iau un picior in coaie). Si cum sunt un mic nemernic am sa fac misto de Luci (nu te supara), adresandu-va urmatoarea intrebare: “Daca Luci ii scalvul tau pentru o zi, ce l-ai pune sa faca ?” (Read less) — From the page […]

    Răspunde

  2. Posted by Alexandros on Noiembrie 3, 2009 at 2:24 pm

    l`as elibera din sclavie si i`as da jumate din mosia mea🙂

    Răspunde

  3. Eu m-as trezi, i-as face cafeluta, doua sandvisuri, si apoi l-as pune sa-mi lucreze la siteurile unde ma plafonez si nu stiu ce sa le mai fac

    Răspunde

Lasă un răspuns

