Cu omul prost sa nu te pui ca are mintea odihnita!

Zilele astea am fost  nevoit sa circul cu taxiul excesiv de mult. Am dat de oameni si oameni, cu care am discutat despre fotbal, sport in general, politica, soferi, gripa porcina, etc… cred ca am acoperit majoritatea subiectelor care prezinta interes pentru mine si nu numai.

Un subiect anume a generat o reactie foarte virulenta a soferului de taxi. Am trecut, cu greu, pe langa o masina parcata aiurea, exact sub semnul stationarea interzisa, moment in care, vizbil dezgustat, ii spun soferului ca regret e pacat ca avem doar o singura masina de tractari in Sibiu. De aici incepe razboiul soferului.

Ca sunt niste nesmitit,cu ce drept ridica ei masina parcata. Nu e proprietatea lor si nu au voie sa o mute. Plateste impozite deci practic plateste pentru asfaltul pe care sta masina.

Am incercat sa ii explic, dand ca exemplu bmw-ul cu numar de bucuresti pe care abia am reusit sa il depasim din cauza aglomeratiei.  In loc sa, imi dea dreptate, aveam acoerire logala si morala, omul ii gaseste scuze:

” – Hai domle poate poate are putina treaba, si a lasat-o pe un minut doua acolo. Ar fi culmea sa ocoleasca pentru 2 minute.”*

Incepe iarasi sa urle cat il duce gura, trebuia sa acopere statia, ca nu ai nici un drept sa muti o masina care nu iti apartine, fara consimtamantul proprietarului. Asta faceau numai comunistii cand iti luau casa si terenul.

Am vazut ca nu am cu cine discuta, si l-am lasat in pace sa isi sutina argumentele. Ca plateste impozite deci poate sa parcheze pe domeniu public si tot asa.

„Cu omul prost sa nu te pui ca are mintea odihnita!”

*Eu chiar am ocolit pe jos de mi-a iesit pe ochi pentru ca nu am avut unde sa parchez.

3 responses to this post.

  1. nu cred ca era prost – era doar pe o alta unda … indusa defectuos ! 😀

    Răspunde

  2. Posted by nostradama on Noiembrie 7, 2009 at 11:05 pm

    in felul lui avea dreptate…;))

    Răspunde

  3. Posted by Alexandros on Noiembrie 10, 2009 at 12:22 pm

    dude…bine ca nu t`o dat una😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

