Prostia romaneasca

Ieri am fost nevoit sa las masina acasa si sa ma reintorc la lucru cu faimosul autobuz 17 . Cum nu aveam orarul corect m-am intalnit cu autobuzul in drum spre statie. Am incercat marea cu sarea si i-am facut semn sa opresca, dar fara succesul mult asteptat asa ca am pus piciorul la bataie si am alergat sa il prind.

Pentru cei din Sibiu am alergat de la statia din Intrex pana la statia de la Catedrala de pe Mihai Viteazul, evident printre blocuri. Culmea a fost ca l-am si prins, cel mai surprins fiind pe langa sofer, chiar eu.

Bineinteles ca am inceput sa tusesc si sa imi scuip plamanii. Aveam servetelul in mana si incercam sa nu atrag atentia, vroiam sa ajung odata inapoi la lucru.

Am avut noroc intr-un final si am prins si un loc jos. In spatele meu o babuta care s-a holbat la mine tot drumul de cand m-am urcat in autobuz. Cand eram aproape de statia la care trebuia sa cobor,mi-a mai revenit suflul si tuseam din ce in ce mai rar batranica ma bate pe umar.

Cand ma intoc sa vad ce vrea, batranica cu batista la gura, imi pune o intrebare ce m-a lasat mut.

” – Nu ai gripa porcina, nu?”

Ma pufneste rasul si ii raspund simplu. Nu.

Ca sa se asigure batranica s-a ridicat si a mers in spatele autobuzului ca sa fie mai departe de mine.

Dar cel mai amuzant moment a fost privirea de om speriat care o avea cand am mers spre ea sa cobor din autobuz. Ce daca usa de la mijloc e mai aproape, privirea babutei a fost de nepretuit.

p.s Ovi, nu esti singurul care da de specimenie🙂

2 responses to this post.

  1. Posted by Alexandros on Noiembrie 10, 2009 at 11:51 am

    as fi dat orice sa vad moaca babutei :))

    Răspunde

  2. […] lucisavu : Prostia romaneasca – ) – scurt si la obiect, chiar am sa citesc […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

