La „casa noua”

In urma cu ceva timp am primit un cont de guest de la Luci, nu am apucat sa ii multumesc si nici sa scriu vreun post dealtfel. Am asteptat o ocazie speciala ca aceasta.  Oficial acest blog se va muta intr-o „casa noua”,  http://www.lucisavu.ro isi asteapta stapanul de drept, care in clipa aceasta nici nu stie de existenta domeniului.

Multumesc Mihai pentru complot si sa ne citim cat mai curand pe http://www.lucisavu.ro.

4 responses to this post.

  1. multumesc puiu meu, a fost o surpriza foarte frumoasa. Va multumesc la amandoi.

    Răspunde

  2. In 3 Aprilie e si ziua mea. lol

    Răspunde

  3. sa vedem ce putem face🙂

    Răspunde

  4. […] Despre blog « La “casa noua” […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

