Comentariu pe discurs de europarlamentar

Se da urmatoarea declaratie:

Aşa e de când e lumea! Stăpânul e stăpân, iar slujitorii sunt slujitori. Aşa a rânduit Christos pe pământ! A, că acum stăpânul se numeşte patron sau angajator, iar slugile – angajaţi… Dar tot aia e!”
Gigi Becali despre viziunea sa asupra drepturilor oamenilor în Uniunea Europeană

sursa: prosport

Declaratia de mai sus apartine unui Europarlamentar ales prin vot de catre cetatenii statului din Uniunea Europeana (mare minune) Romania. Deci un om ales pe cale democratica in cadrul parlamentului european se considera stapan de sclavi. Domnul Becali a inlocuit cuvantul cu slugi dar tot dracul ala e. Aceeasi Marie cu alta palarie.

off topic: inca nu m-am hotarat daca sa continui cu analfabet, tampit, agramat sau sa fiu politicos.  Astept sugestii

Exemple:

  • Domnul Becali abuzeaza de tot ce inseamna democratie. Dreptul la replica e sfant pentru el, tot timpul trebuie sa sa atace dar daca cineva il ataca inapoi, cum e democratic de altfel, e strivit si umilit public.
  • Trimite la puscarie pe oricine are tupeul sa il conteste, si i se pare normal sa ramana inchis pe viata, dar el nu poate sta in puscarie cu toate ca din oridnul lui un om a fost impuscat in picior si alti cativa sechestrati.

Si exemple pot continua mai ales in interiorul clubului. Nici nu vreau sa ma gandesc cum e sa lucrezi cu omul asta. Ca sa punem altfel pentru Gigi Becali e democaratie dar, pentru restul lumii, mai ales pentru angajatii sclavii lui e totalitarism, ceva in genul cominismului din vremea lui Ceausescu.

2222 1111
Observati vre-o asemanare?

Acum pot exprima cine pula mea (da am scris PULA MEA) poate sa il voteze pe idiotul asta? Cum pizda masi de treaba idiotul asta care nu e in stare sa citeasca un discurs in romana de pe o foaie a ajuns sa ne reprezinte in europa. Cati idioti sunt in tara asta?

Cum e posibil sa fie respectat un asemenea om? Asta nu o sa o inteleg in veci. Mai omaneni buni… mai intelege cineva conceptul de onoare? Sau daca ciobanul spune ca toti romani trebuie sa ii miroasa basinile va asezati la coada la curul lui? Romania e o tara in plina dezvoltare. Da, in dezvoltare, dezvolta dobitoci pe banda rulanta.

Cum am spus intr-un alt post: Romania e in plina campanie de indobiticire. Eu mi-am spus offul. Seful sectiei de psihiatrie a spitalului universitar din bucuresti a declarat urmatoarele

„Orice om căruia comportamentul îi aduce prejudicii, de imagine şi de orice natură are nevoie de o consultaţie la psihiatru! Iar Gigi Becali este o persoană care are mult de pierdut din cauza comportamentului. Nu-mi cereţi să vă spun ce i-aş prescrie sau cum ar putea degenera situaţia sa, asta i-aş putea-o spune numai lui dacă vine la mine la cabinet”, a declarat medicul Florin Tudose pentru evz.

sursa: prosport

Acum va rog pe voi sa faceti o scurta caracterizare personajului de mai sus. Exact, ca la orele de Romana din generala sau liceu.

3 responses to this post.

  1. Posted by Alexandros on septembrie 23, 2009 at 7:36 am

    te rog, nu`l mai posta 🙂 deloc…let`s just ignore him….maybe he`ll die of ebola ;))

    Răspunde

  2. Posted by Marina on septembrie 23, 2009 at 1:40 pm

    Ce e mai trist e…ca majoritatea il vor ca presedinte…si ce e si mai rau este ca s-ar putea sa mearga si la vot! Daca asta ne asteapta, imi reinnoiesc pasaportul si pa!
    Bafta Romania!

    Răspunde

Lasă un comentariu