Un preot invata elevii cum se invarte soarele in jurul pamantului

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „Un preot invata copiii cum se invarte…„, posted with vodpod

Omul asta ori e fanatic religios ori e tampit…altfel nu imi explic cum in anul 2009 poate sa incerce sa dovedeasca asemenea aberatii.

Si cand ma gandesc ca omul asta ca sa predea trebuie sa dea examen de titularizare….pai ce tematica au subiectele alea? Pe ce criterii se aleg profesorii, ca dupa ce am l-am ascultat pe distinsul profesor am impresia ca acele examene se iau la intamplare si posturile se dau prin tragere la sorti.

sursa video

8 responses to this post.

  1. Posted by Alexandros on august 3, 2009 at 6:51 am

    dude, no fucking way 🙂 nu`mi vine sa cred – tipului ii trebe o camashutza alba, cu manutze mai lungi……

    Răspunde

  2. Posted by ioneque on august 3, 2009 at 6:55 pm

    pardon?!?!

    Răspunde

  3. Oare cât timp i-ar lua soarelui, cu masa lui, să se învârtească în jurul pământului, dând din cap pătrat în cap pătrat?!

    Răspunde

  4. Posted by bodo on mai 4, 2010 at 11:06 pm

    Iti pot raspunde eu : pentru ca tu si cei ca tine care comentati aici sunteti atit de imbecili si spalati pe creierele de maimutze, incat nu o sa intelegeti vreodata cum e posibil ca Soarele sa se invirta in jurul Pamintului. Da idiotilor, Pamintul este fix, nu se invirte. Toate celelalte corpuri ceresti se invirt in jurul Pamintului care este in centrul universului. Va veni o vreme cand veti intelege si voi ceea ce Dumnezeu a creat.

    Răspunde

  5. În ce e înfipt, de stă aşa fix?! Răspunsul ar fi lipsa de cunoştinţe de mecanică cerească. .

    Răspunde

  6. O sa comentez doar faptul ca.. nu sunt elevi (cu atat mai putin copii), ci adulti in toata firea, cei care il asculta pe parinte. Apoi.. tind sa cred ca dansul nu e profesor de geografie, ci de religie. Si probabil era o intalnire ca sa demonstreze „inselarea” (in opinia lui) asupra aspectului astuia (de rotire in jurul soarelui/invers).

    Deci daca e sa comentam ceva, comentam ceea ce spune. nu contextul. Despre care oricum nu cred ca se stie nimic concret.

    Răspunde

Lasă un comentariu